Dom vi blev, och dom vi ville bli


"Våra hjärtans förlorade slag, alla drömmar som aldrig blev av, och de lögner vi levde och stannade i, dom vi blev och dom vi ville bli."
Jag kanske tjatar om JonathanJs musik men, detta är något av det vackraste jag hört. Mitt hjärta gråter och jag försvinner i allt det sanna, vackra, smärtsamma. Ja. Lyssna,  eller försök iaf.  (kvaliteten är usel).







Hösten är vacker.

Det finns så många ord i mig. vill hålla inne och samtidigt släppa ut. lyckas nog egentligen inte med något av det.

"Och han gav henne sin kärlek, sitt slott och sitt liv."
Jag vill vara Askungen. Ta emot.

Kommentarer
Postat av: teggan

Jonathan är fruktigt bra!

2008-10-22 @ 22:37:38
URL: http://teggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0