I set all my false alarms, so I'll be someone who won't be forgotten. I've got a question, you've got the answer.

jag drömmer hit och dit. drömde att en var död, trodde på det när ögonen slogs upp igen. andades ut efter en stunds eftertanke och log. drömde om ipod som förvandlades till en miniräknare, lam version av transformers, ungefär. drömde en massa annat också. ett var fint. onödigt. vet inte riktigt vem som är vem någonstans, vad som är vad och vem som hör ihop med vad....


men det får mig att fundera på kvinnligt och manligt och förhållandet mellan de två, på var jag hittar vad, och om det finns något att hitta i dessa uttryck. Det gör det. men jag vet inte vad. Jag vet inte heller hur viktigt det jag hittar är. på något sätt blir det mer och mer påtagligt att långa ögonfransar inte räcker, inte på något håll. Inte korta heller. Mer ska det vara.


love is the answer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0