det är så logiskt

omtumlad, trött, slut, snurrig, lite smutsig och helt överfull av spännande information och minnen av vackra själar.

Svårt att hålla personligheten inne när man är så proppad av känslor och tankar. Mina tankar, det där vindsutrymmet som är så oorganiserat att inte ens världens gps hade hittat ut därifrån. Det är en rörig labyrint. Som just nu är full av tankar om vad vänner är och vem Gud är och kanske mest av allt vem jag borde vara och vill bli.

Har ett mörkt choklad med hallonsmak och en dröm om en vacker klänning från HM som är ganska billig. samtal i en bil mellan mina snarkningar, mitt illamående och damien rices ljuva röst i mitt öra som jag aldrig tröttnar på. tittar ut genom rutan och en grusplan möter min blick med besked och moppepojkar som för mina fantasiförgyllda tankar till en kärlekshistoria och lyckas på något sätt att göra min röriga,trötta lycka ännu större. Åt dessutom ett päron.

jag samlar nog allting under mattan till jag vaknar imorgon och då tar jag tag i mitt allt.

lite dagbokskänsla, men jag orkar minsann inte bry mig ett endaste dyft.
tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0